مشکلاتی که در اثر پیری پوست ایجاد می شود و لیفت صورت درصدد رفع آن است :
از دست دادن انعطاف پذیری پوست از دست دادن عضله در صورت و گردن چروک های عمیق بین گوشه های دهان و پایه بینی شما از دست دادن خطوط چانه و گردن تکنیک های لیفت چهره امروزه به روز تر از همیشه می باشد، و می تواند سالیان سال شما را جوان تر کند. یک جراح پلاستیک با تجربه پس از انجام یک ارزیابی عمیق از ویژگی ها و شرایط فرد، مشاوره ی لازم را در خصوص نتیجه این عمل به فرد خواهد داد.
روش هایی کم تهاجم و موثری برای جوانسازی پوست صورت و بدن ابداع شده اند. یکی از این ها هایفو است. از دیگر روش ها تزریق فیلر (چربی – ژل) و تزریق بوتاکس است.
هایفو یا لیفتینگ بدون تهاجم و بدون جراحی در زیبایی کاربرد وسیعی پیدا کرده است.هایفوبرای انجام دو عمل لیفتینگ و سفت کردن پوست به شکل همزمان کاربرد دارد با این دستگاه می توان پوست را سفت کرد ودر محور عمودی لیفت داد.
مکانیسم هایفو چیست؟
در این روش از امواج اولتراسوند یعنی همان امواج سونوگرافی استفاده می شود. استفاده از تصاویر سونوگرافی به ما این اجازه را می دهد تا دقیقا محل درمان را بدانیم و امواج گرمایی را دقیقا در ناحیه مورد نظر پوست، آزاد و ایجاد همان نقاط کوآگولاسیون را نماییم.
این دستگاه و این روش تهاجمی نبوده و دقیقا عمق پوست را هدف قرار می دهد بدون اینکه همانند روش های جراحی نیاز به تیغ باشد و به سطح پوست آسیب نمی زند و از طرفی این تکنیک قابل ترکیب با سایر روش ها چون تزریق ژل و بوتاکس است. تزریق ژل های محرک کلاژن سازی اثر هایفو را چندین برابر می کنند.
امروزه ترکیب روش های غیر جراحی با یکدیگر برای حصول نتیجه مناسب شایع شده مثلا ترکیب روش هایی چون بوتاکس و تزریق هیالورونیک اسید و هایفو تراپی. برای افزایش نتیجه و افزایش ماندگاری، کاری منطقی است. در مطالعات نشان داده شده اثرات 12-36 ماه افزایش یافته است.
تکنیک هایفو و تزریق محرک های ساخت کلاژن
استفاده همزمان از روش های تزریقی در زیبایی به همراه هایفو موجب افزایش اثر آن ها در مقایسه با استفاده تنهای یک روش، شده است. استفاده از تکنیک بدون تهاجم هایفو جهت لیفت با اثر در سطوح متفاوت پوست می تواند موجب تحریک ساخت کلاژن در پوست و باز آرایی مجدد کلاژن قبلی شود.
امروزه تکنیک جدید جوانسازی از عمق پوست به روش زیر ابداع شده است:
تزریق ژل های محرک ساخت کلاژن و ترکیب آن با هایفو که از عمقی ترین ناحیه پوست ساخت کلاژن را تحریک می کند.
این ترکیب درمانی سریع ، ایمن و ارزان و با ماندگاری بالا را به شما تقدیم می کند.
هایفو خود با دو مکانیسم ایجاد هایپر ترمیا باعث تغیراتی در پروتئین های پوست در دمای 41 درجه سیلسیوس می شود. این مکانیسم هایپر ترمیا نام دارد که خود موجب افزایش اکسیژن و غذا رسانی به سلول های پوستی و درنتیجه بهبود پوست می شود. هایفو در عمق 3-4.5 میلیمتری پوست می تواند نفوذ کرده و باعث لیفتینگ شود.
این روش از طریق مکانیسم دیگری به نام ایجاد کاویته از طریق حرارت و فشار در بافت تعدادی از سلول ها را آسیب زده و با این مکانیسم کلاژن سازی و جوانسازی را تحریک می کند که مکانیسم اخیر از هایپر ترمی قدرتمند تر است. ترکیب این روش با تزریق فیلر های کلاژن ساز یا محرک های کلاژن باعث تشدید اثر درمان و افزایش ماندگاری می شود. زیرا مواد اولیه ساخت کلاژن در اختیار پوست قرار می گیرد و علاوه بر تحریک کلاژن سازی توسط هایفو همزمان ساخت کلاژن تسریع می شود و نتایج سریعتر رویت می شوند و ماندگاری آن ها افزایش می یابد.
جراحی بینی گاهی برای اصلاح مشکلات ساختاری در داخل بینی است . مشکلاتی که تنفس فرد را دچار مشکل کرده است. به عنوان مثال مشکل سپتوم بینی . رفع مشکلات داخلی بینی را می توان با جراحی زیبایی همراه کرد.
- رفع شکستگی بینی
بینی در مرکز چهره قرار دارد. و تاثیر آن در زیبایی صورت انکار ناپذیر است. گاهی در اثر حوادث و مشکلاتی بینی فرد دچار شکستگی می شود. برخی از این مشکلات شامل : حوادث، سقوط، آسیب های ورزشی هستند. رینوپلاستی ترمیمی می تواند تغییر شکل ایجاد شده توسط حوادث را حل کند.
- کمک به مشکلات سینوسی
رینوپلاستی می تواند برای درمان سینوزیت مزمن یا التهاب سینوسی کمک کند. هنگامی که سینوس ها مسدود شده و پر از مایع هستند، باکتری ها را جذب می کنند و آلوده می شوند. اگر بیمار سینوزیت مزمن داشته باشد، یا سینوزیت وی ادامه دار باشد، جراح مشکلات ساختاری بینی یا سینوس را بررسی می کند.
علل شایع مراجعه افراد برای عمل زیبایی بینی : • قوز بینی • بزرگی پره های بینی • زاویه دار بودن سر بینی • افتاده بودن نوک بینی • انحراف ظاهر تیغه بینی
• پولیپ بینی • انحراف ببینی • وجود کیست یا توده در بینی • اختلالات تنفسی
انتخاب جراح بینی انجام عمل جراحی بینی به دلیل حفظ سلامت عملکرد تنفسی و عصب بویایی در حین جراحی ، از حساسیت فراوانی برخوردار است و لازم است تا برای انتخاب جراح بینی تحقیق کنید و دقت کافی را به کار گیرید ، چرا که برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و بدون عوارض و عدم آسیب به بافت بینی و ضمانت سلامت آن تنها به دست یک جراح بینی ماهر و با تجربه میسر خواهد بود . برای این که بتوانید از مهارت و تجربه جراح ، با مراجعه به مطب پزشک و دیدن نمونه های واقعی می توانید اطمینان حاصل نمایید .
ساختمان بینی بینی از نظر ساختمان اسکلتی – غضروفی به دو نوع تقسیم می شود بینی گوشتی و بینی استخوانی ؛ تفاوت میان بینی استخوانی و گوشتی در ضخامت پوست روی اسکلت بینی و میزان غضروف آن است . بینی استخوانی غضروفی قوی با پوستی نازک دارد و بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم با غضروفی ضعیف تر است .
روش های جراحی بینی : جراحی بینی به دو روش انجام می گردد : جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته . منظور از نوع جراحی بینی تکنیک های به کار گرفته شده برای عمل بینی نیست ، بلکه منظور روش دسترسی به ساختمان زیر پوست بینی است . در روش بسته برش های لازم برای اعمال تغییرات تنها داخل بینی زده می شود ، اما در جراحی بینی به روش باز علاوه بر برش های روش بسته یک برش دیگر بر روی کالوملا ایجاد می گردد و این امر موجب می شود تا دید جراح کامل تر باشد و جراحی بهتر انجام بشود .
توصیه های مهم قبل از جراحی بینی : • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید ، حتماً پزشک جراح را در جریان بگذارید . همچنین لازم است تا پیش از عمل بینی داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شوند ، مانند آسپرین و ایبوپروفن را قطع کنید . • اگر سابقه بیماری خاصی دارید ، به جراح تان بگویید . • استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکل دار را حداقل از یک هفته پیش از عمل تا دو هفته بعد از آن قطع کنید . • انجام یک سری آزمایش و سی تی اسکن بینی مطابق نظر جراح بینی . • 6 تا 8 ساعت پیش از عمل بینی ناشتا باشید . • در ساعتی که برای تان تعیین شده ، بدون تاخیر در کلینیک حضور داشته باشید . • حتماً یک نفر همراه شما باشد .
مراقبت های بعد از جراحی بینی 24 ساعت پس از انجام عمل بینی ، به منظور کاهش میزان کبودی ، از کمپرس سرد استفاده نمایید . در طی هفته های اول ، از خندیدن و صحبت کردن طولانی بپرهیزید . توصیه می گردد در روز های اول بعد از عمل ، غذای میکس شده میل نمایید و تا مدتی از خوردن مواد غذایی که نیاز بهه جویدن زیاد دارد ، مانند سیب ، هویج ، آدامس و استیک بپرهیزید . تا زمانی که استحکام بینی تان تثبیت نشده ، در محیط های شلوغ که امکان صدمه به بینی وجود دارد ،قرار نگیرید . روش چسب زدن و استحمام را از کادر درمانی یاد بگیرید .
استفاده از پروتز سینه یک انتخاب شخصی است. بسیاری از بانوان که در اثر جراحی مجبور به تخلیه سینه ها می شوند؛ به کمک پروتز می توانند فرم سینه طبیعی را دوباره بدست آورند. علاوه بر این مورد؛ بسیاری از خانم ها به دلایل صرفا زیبایی شناختی تصمیم به استفاده از پروتز سینه می گیرند. شاید یکی از مزایای پروتز سینه در خصوص بسیاری افراد، افزایش اعتماد بنفس فرد باشد. - دوران نقاهت پس از پروتز سینه چقدر است؟ تا حد زیادی این مسئله به حال عمومی خود فرد بستگی دارد. معمولا پس از انجام جراحی پروتز سینه، فرد از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت و استراحت را در خانه طی می کند. در این دوران داشتن یک همراه و حامی بسیار مهم است.
- نکاتی در خصوص انتخاب پروتز سینه پروتزها در انواع مختلفی از شکل و اندازه وجود دارند و از موادی ساخته می شوند که برای حرکت، لمس و وزن تقریبا شبیه به سینه طبیعی باشند. انتخاب نوع و سبک پروتز هم یک مسله شخصی است و بستگی به سبک زندگی و سلیقه فرد دارد و هم یک مسئله پزشکی است! یعنی باید در خصوص آن با جراح ماهری مشورت کنید تا سایز و فرم مناسب بدن تان را به شما معرفی کند. اکثر پروتزها از سیلیکون ساخته شده اند که یک ماده ژل مانند نرم است. پروتزهای فوم نیز موجود است. پروتز فوم سبک تر است. برخی از پروتزها با دانه های پلی پروپیلن پر شده است.
سوال دیگر این است که عوامل محدودیت در انتخاب و بزرگی پروتز سینه چه می باشند؟
۱-اندازه و حجم فعلی سینه : شما نیازمند بافت طبیعی سینه هستید تا پوشش مناسب روی پروتز ایجاد کند و در مواردی که بافت مطلوب وجود ندارد نمی توان از یک حدی پروتز را بزرگ تر انتخاب کرد.
۲-پهنای قفسه سینه و قاعده سینه : این هم مبنایی برای محدود شدن انتخاب های شماست. پروتزهای فراوان با پهنای سینه متنوع و برجستگی های مختلف وجود دارد که بر همان اساس شما سایزی را که متناسب ترین حالت ممکن را برای تان بوجود آورد انتخاب خواهید کرد.
نکته مهم دیگر در انتخاب سایز پروتز سینه ،مهم بودن طرز زندگی روزمرهتان است
شما می خواهید که سینه هایتان برای سال ها خوب دیده شود و احساس خوبتری به شما بدهد. درست است؟
شما یک زندگی طولانی و فوق العاده پیش رو دارید.پروتزهای شما هم در همه ی این ایام با شما خواهند بود . پس محافظ کار باشید و علی رغم اینکه ممکن است آرزوی داشتن پروتز سینه بزرگتری داشته باشید ولی از سوی دیگر با انتخاب پروتزهای بسیار بزرگ چندسال بعد با درد پشت و شانه و افتادگی زودرس سینه و پروتز باهم مواجه خواهید شد.
نکته دیگر علاوه بر سایز و اندازه ، اهمیت قرینگی و تناسب آن با سایر اجزای بدن است که باید حتما” مد نظر داشت و بنظر میرسد تنها داشتن سینه هایی بزرگ در حالیکه سایر اجزای بدن لاغر و ریزنقش هستند نمی تواند از نظر زیبایی چندان مقبول باشد.
در مورد عمل پروتز سینه ، سایز و اندازه حرف اول را می زند، اما باید یادمان باشد که تنها مورد مهم برای تصمیمگیری نیست .
دو نکته است که شما در هنگام انتخاب سایز مناسب پروتز سینه باید روی آن تمرکز کنید : ۱-می خواهم چگونه دیده شوم ؟ ظاهر پس از عمل چگونه باشد؟
۲-چگونه مطمئن شوم که سینه های جدید من با نحوه زندگی روزمره ام مطابقت دارد؟
پس از این نوبت جراح پلاستیک تان است که به شما در پیدا کردن و انتخاب سایزی از پروتز سینه کمک کند که هر دو هدف بالا یعنی ظاهر و زیبایی و هماهنگی با سایر جنبه های زندگی تان را تامین نماید.
۱-یک راه مناسب این است که برای جلسه مشاوره تان تصویری از اندازه و شکل مورد علاقه تان را با خود داشته باشید و آماده باشید که به این سوال از طرف جراح پاسخ دهید که در این تصویر از چه چیزی خوشتان آمده و چرا؟
۲-نکته دیگر این است که در اعداد و رقم گیر نکنید . این سایز بندی ها و حجم ها تنها در حدی اهمیت دارند که با انتخاب پروتز مناسب ،شکل دلخواهتان را به دست آورید .
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهمترین ابعاد هر کسبوکاری، کوچک یا بزرگ، خردهفروش یا «بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمدهای به شمار میرود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسبوکار شما اثر میگذارد؟ به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما میگوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه میدهید با آنچه رقبایتان عرضه میکنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که میخواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیهی برند سازی بیشتر میخوانید.
آیا شما در صنعت خود، یک نوآور تکرو و مستقل هستید یا بازیگری باتجربه و قابل اعتماد؟ آیا محصول شما، محصولی گرانقیمت و با کیفیت بالا است، یا ارزان اما با ارزش بالا؟ شما نمیتوانید در هر دوی این دستهها جا بگیرید؛ همانطور که نمیتوانید خواستهی همهی مردم را برآورده کنید! شخصیت شما و کسبوکارتان بر اساس اینکه مشتریان هدفتان از شما چه میخواهند، شکل میگیرد. لوگو (نشان تجاری)، بنیان و پایهی برند شما را تشکیل میدهد. سایت اینترنتی، بستهبندی و ابزارهای تبلیغاتی، که همگی باید مکمل و یکپارچه با لوگوی شما باشند، همگی منتقلکنندهی برند شما هستند. استراتژی برند و ارزش آن
استراتژی برند یعنی تعیین اینکه چه چیز را، چگونه، در کجا، و به چه کسی ارائه میکنید؛ به عبارت دیگر یعنی برنامهی شما برای انتقال پیام برندتان. جایی که تبلیغات خود را ارائه میکنید، کانالهای توزیع، آنچه در قالب کلمات و تصاویر منتشر میکنید، همگی بخشی از استراتژی برند هستند. برند سازی استراتژیک به شکلی پایدار، منجر به شکلگیری یک برند قدرتمند میشود که به معنای ارزش افزودهی بیشترِ محصولات و خدمات کسبوکار شما است که به شما امکان میدهد در مقایسه با موارد مشابه موجود، قیمت بالاتری برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید. کوکاکولا در مقابل سایر نوشابههای رایج مثالی روشن در این باره است. چون کوکاکولا یک برند قدرتمند است، قیمت بالاتری برای محصولاتش تعیین میکند؛ مردم هم حاضرند این قیمت را بپردازند.
ارزش افزودهای که ارزش ویژهی برند با خود به همراه دارد، معمولا ناشی از باور به کیفیت برتر و دلبستگیهای احساسی است. مثلا نایکی (Nike) با پیوند دادن محصولاتش به ستارگان ورزشی، انتظار دارد مشتریانش تعلقات احساسی خود را نسبت به ستارگان با خرید محصولات نایکی ارضا کنند. طرح و شکل کفشهای نایکی تنها دلیل به فروش رفتن آنها نیست. مقاله مرتبط: ۸ نکته که به شما کمک میکند صاحب یک برند فوقالعاده شوید تعریف برند
تعریف برند مانند سفری است که در طی آن کسبوکارتان را کشف میکنید. این کار ممکن است دشوار، زمانبر و ناخوشایند باشد. در این مسیر، لازم است دستکم برای پرسشهای زیر پاسخی مناسب بیابید:
مأموریت کسبوکار شما چیست؟ محصول یا خدمت شما چه ویژگیها و مزیتهایی دارد؟ در حال حاضر، مشتریان شما چه نظری دربارهی کسبوکار شما دارند؟ تمایل دارید از طریق چه ویژگیهایی مشتریان و کسبوکارتان را به هم پیوند دهید؟
تحقیق کنید. از نیازها، عادات و خواستههای مشتریان فعلی و بالقوهی خود آگاه شوید. به آنچه گمان میکنید که میدانید اتکّا نکنید؛ بلکه مطمئن شوید.
برند سازی
از آنجا که برند سازی و توسعهی استراتژی برند ممکن است پیچیده باشد، حتما از تخصص و دانش مؤسسات ارائهدهندهی مشاوره در زمینه برند سازی بهره ببرید. پس از اینکه برندتان را تعریف کردید، چگونه باید آن را به دیگران معرفی کنید؟ به توصیههای سادهی زیر که آزمون خود را پس دادهاند، توجه کنید. یک لوگوی مناسب انتخاب کنید. لوگوی خود را در معرض دید همگان قرار دهید.
پیام برند خود را مشخص کنید. پیامهای کلیدی که میخواهید به دیگران منتقل کنید، کدامند؟ همهی کارکنان باید از ویژگیهای برند شما آگاه باشند. برند باید یکپارچه باشد. مفهوم برند شما باید در همهی ابعاد کسبوکارتان جاری باشد، در طرز پاسخ دادن به تلفنها، در طرز لباس پوشیدن شما و کارکنانتان و امضای نامهها و در همه چیز. برای کسبوکارتان «لحنی» در نظر بگیرید که بازتابی از برندتان باشد. این لحن باید در تمامی ارتباطات نوشتاری و تصویرسازیها، آنلاین یا غیر آنلاین، به کار گرفته شود. اگر برند شما حسی دوستانه القا میکند، لحن شما باید محاورهای باشد. اگر برندتان شیک و مجلسی است، کمی رسمیتر باشید. برای اینکه فرآیند برند سازی را بهتر انجام دهید، سعی کنید شعار تبلیغاتی داشته باشید. یک شعار بهیادماندنی، پرمعنا و کوتاه تهیه کنید که نشاندهندهی ماهیت برند شما باشد. برای ابزارهای بازاریابی خود، قالب و استانداردهایی مطابق با برندتان طراحی کنید. در همهی ابزار و روشها باید طرح، رنگ، لوگو، شکل و احساس یکسانی وجود داشته باشد. لزومی ندارد تجملاتی باشید، فقط ثابتقدم باشید و این رویه را حفظ کنید. صادق باشید. اگر آنچه برندتان وعده میدهد را ارائه ندهید، مشتریان نه تنها شما را به دیگران توصیه نمیکنند بلکه خودشان هم دیگر به شما رجوع نخواهند کرد.
برای برند سازی هر چه بهتر ثبات داشته باشید. این نکته را به عنوان آخرین توصیه عنوان کردم زیرا همهی نکات پیشین را در بر میگیرد. این مهمترین توصیهای است که به شما میکنم. اگر نتوانید با ثبات و پیوسته این مسیر را ادامه دهید، همهی تلاشهای شما در تعریف و تثبیت برندتان بینتیجه خواهد بود.
امروزه یکی از بهترین دستگاه هایی که ارتباط از راه دور را میسر میسازد تلفن پاناسونیک است. با وجود تکنولوژی های زیاد دیگری از جمله ارتباطات اینترنتی باز هم تلفن محبوبترین وسیله برای برقراری ارتباط از فواصل دور از هم است.
در دهم مارس 1876 الکساندر گراهام بل از ماساچوست بُستن موفق به اختراع تلفن گرديد.
تاریخچه استفاده از تلفن در ایران در سال ۱۲۶۵ شمسی مصادف با ۱۸۸۶ میلادی است که برای اولین بار، یک رشته سیم تلفن بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول ۷/۸ کیلومتر توسط بوآتال بلژیکی که امتیاز راه آهن ری را داشت کشیده شد.
مرکز تلفن اکباتان در سال ۱۳۱۶ شمسی به ۶۰۰ شماره تلفن رسید و دو سال بعد بهرهبرداری شد و در سال ۱۳۳۷ به ۱۳ هزار شماره توسعه یافت. خطوط تلفن جدید یا کاریر نیز پس از شهریور ۱۳۲۰ مورد بهرهبرداری قرار گرفت و ارتباط تلفنی بین تهران و سایر شهرها گسترش یافت و مراکز تلفنی تهران یکی پس از دیگری تأسیس شد.
پس از آن به سرعت خطوط تلفن در بین کاربران تقسیم شد و مردم هم برای استفاده های خانگی و هم برای استفاده های اداری از این وسیله استفاده کردند. اما برای استفاده های اداری قاعدتا مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد.
از جمله مشکلات مهم در این زمینه اشغالی خطوط است. اگر تعداد خطوط کمی دارید و زنگ خور تلفن زیادی دارید شما هم حتما با این مشکل مواجه شده اید.با توجه به محدودیت های قانونی که در واگذاری تعداد خطوط تلفن شهری برای هر ملک وجود دارد قطعا نمیتوانید برای هر کارمند یک خط شهری در نظر بگیرید.
علاوه بر این اگر تعداد خطوط خیلی زیادی داشته باشید مشتریان گیج شوند و نتوانند با بخش مورد نظر خود تماس بگیرند.
راه حل تمام مشکلات موجود برای کسب و کار های کوچک تا بزرگ دستگاه های سانترال یا مراکز تلفن سانترال هستند. در یک سیستم تلفن سانترال تعدادی خط تلفن در پورت ورودی قرار می گیرند و با یک نسبت منطقی به پورت های خروجی تبدیل می شوند.
برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال است.برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.
مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند.
مهمترین عامل برای انتخاب بین مدل های مختلف این دستگاه ها تعداد خطوط شهری و داخلی های مورد نیاز شما است. این دستگاه ها بر اساس نوع ظرفیت به دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم می شوند. مدل TES824 و TEM824 دو دستگاه کم ظرفیت پاناسونیک هستند که برای کسب و کارهای کوچک مناسب است.ظرفیت این دستگاه ها تا حداکثر ارتقا ، ۸ به ۲۴ است (یعنی دستگاه با گرفتن ۸ خط شهری به شما ۲۴ داخلی ارائه میدهد).اگر تعداد خطوط شهری یا تعداد کارمندانی که می خواهید برای آن ها داخلی در نظر بگیرید بیشتر از تعداد گفته شده است شما باید به سراغ دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک بروید.
سری TDA شامل مدل های TDA100,TDA200,TDA600,TDA100D,TDA100DBP,TDA100DBA این دستگاه ها با ظرفیت های مختلف و البته قابلیت اضافه کردن کارت های ارتقا و امکانات بیشتر تولید و طراحی شده. ظرفیت این دستگاه ها با توجه به کارتهای انتخاب شده ی شما مشخص می شود .این مدل دستگاه های سانترال بیشتر در سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و از سیستم دیجیتال برای برقراری ارتباط بهتر استفاده می کند.
سری TDE که شامل TDE100,TDE200,TDE600 دستگاه های تحت شبکه و البته پر ظرفیت پاناسونیک هستند که از طریق شبکه نصب و راه اندازی می شوند.
سانترال های تحت شبکه سری KX-NS پاناسونیک سانترال های نسل بعد از سری KX-TDE می باشد که هم برای دفاتر با کسب و کارکوچک مناسب است و هم دفاتر با کسب و کار بزرگ. پیشرفتهترین نوع دستگاه سانترال، تحت شبکه میباشد که قابلیت برقراری تماس داخلی بین شرکتها و سازمانهای خود را در هر نقطه از دنیا را دارد و کاربران این دستگاه قادر خواهند بود ارتباطات خود را بواسطه سرویس VOIP از طریق اینترنت برقرار نمایند. هزینه مکالمات تلفنی بینالمللی با این روش مقرون به صرفه میباشد
این سری شامل مدل های:KX-NS300/KX-NS500/KXNS700/KX-NS1000 است که هر مدل مخصوص منطقه خاصی از دنیا طراحی و بفروش می رسد .در این میان سانترال مدل KX-NS500 به دلیل دارا بودن ماژول پورت داخلی و شهری بیشتر نسبت به دو مدل دیگر مخصوص منطقه خاور میانه طراحی شده است . سانترال مدل KX-NS1000 بصورت یک IP PBX است که بیشتر برای یکپارچه کردن چندین سانترال پاناسونیک استفاده می شود که با استفاده از پروتکل SIP قابلیت ارائه تا 8000 پورت می باشد.
یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.
با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.
قابلیت های دستگاه سانترال:
مدیریت هزینه ها
گزارش گیری از وضعیت تماس ها
تماس داخلی رایگان
اعمال محدودیت زمان تماس
کنفرانس کردن از طریق تلفن
انتقال تماس
برنامه ریزی در چند حالت
از دیگر مزایای این مراکز میتوان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA) اشاره نمود . در مراکز تلفن سانترال همه چیز در کنترل ماست از امکان محدود نمودن داخلی ها در شماره گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت